Min far Toni Erdmann (2016) Play Streaming

Online Streaming Min far Toni Erdmann in High Quality Video. Watch Full Movie Min far Toni Erdmann in Best Video Format. Watch Streaming Min far Toni Erdmann in Top Video Format. Download Full Min far Toni Erdmann in Top Quality. Full Movie Streaming Min far Toni Erdmann in HD Quality.


You can view a complete beskrivelse af Min far Toni Erdmann nedenfor:
  • Original titel : Toni Erdmann
  • Film titel : Min far Toni Erdmann
  • År for film : 2016
  • Genrer af film : Komedie, Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2016-07-14
  • Virksomheder af film : Arte, Komplizen Film, Westdeutscher Rundfunk (WDR), Südwestrundfunk (SWR), Coop99 Filmproduktion, KNM, MonkeyBoy, HiFilm,
  • Landene i film : Austria, Germany,
  • Sprog af film : English, Deutsch, Română,
  • Varighed film : 163 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.6
  • Youtube ID film : j0uwi5EPnpA
  • Oversættelse af film : KO,FR,EN,ZH,EL,ES,SK,ZH,DE,PL,NL,PT,DA,PT,RU,TR,IT,UK,BG,HE,
  • Aktører film :Victoria Malektorovych (Natalja), Ingrid Bisu (Anka), Radu Banzaru (Bogdan), John Keogh (Mr. Myers), Hadewych Minis (Tatjana), Alexandru Papadopol (Dascalu), Sandra Hüller (Ines), Thomas Loibl (Gerald), Peter Simonischek (Winfried / Toni), Cosmin Padureanu (Taxi Driver), Michael Wittenborn (Henneberg), Jürg Löw (Gerhard), Trystan Pütter (Tim), Lucy Russell (Steph), Ruth Reinecke (Renate), Ingrid Burkhard (Annegret), Vlad Ivanov (Illiescu)

4048272

Min far Toni Erdmann is the foremost film excreted by Arte, Komplizen Film, Westdeutscher Rundfunk (WDR), Südwestrundfunk (SWR), Coop99 Filmproduktion, KNM, MonkeyBoy, HiFilm, possessing beskrivelse af filmen er "Winfried rejser fra Tyskland til Bukarest for at besøge sin ambitiøse datter, Ines. Besøget er ikke videre vellykket, men han giver ikke op. Iført paryk, falsk gebis og jakkesæt udgiver han sig for at være forretningskonsulent og coach. Hvad der herefter følger, er alt andet end ligefremt, men de to opdager nye, overraskende sider af sig selv og hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and finest bedste skuespillere.

The time i første learned about denne film er jeg ikke helt sikker if I one of the idé or no. Efter at have set det Relating to to suggest we really like. I extremely recommend denne film for people who enjoy the genre Komedie, Drama, . You're be able to ur det for no cost by simply klikke submit og tilmeld, you could possibly ur several nyeste filmtitler for nothing.

... Play Movie Min far Toni Erdmann in Best Quality 1080p ....




Casting : Viorica Capdefier, Co-Producer : David Keitsch, Executive Producer : Ada Solomon, Co-Producer : Bruno Wagner, Director : Maren Ade, Production Design : Silke Fischer, Editor : Heike Parplies, Producer : Maren Ade, Casting : Nina Haun, Co-Producer : Sebastian Schipper, Set Decoration : Katja Schlömer, Co-Producer : Antonin Svoboda, Director of Photography : Patrick Orth, Producer : Jonas Dornbach, Producer : Janine Jackowski, Producer : Michel Merkt, Line Producer : Ben von Dobeneck, Screenplay : Maren Ade, Costume Design : Gitti Fuchs, Production Manager : Ole Nicolaisen, Art Direction : Malina Ionescu, Unit Production Manager : Laura Einmahl
Sikker, nu du kan se film hensyn Min far Toni Erdmann helt længde og har den hyperlink til dette film Min far Toni Erdmann in HD Video.


Tags: male nudity, female nudity, joke, humor, business woman, birthday party, party, woman, father daughter relationship, family, male masturbation, death, death of mother, dentures, man wearing a wig, woman director, painted face, father daughter conflict, team building, german abroad, death of grandmother, reference to whitney houston, bucharest romania, aachen germany, reference to lidl, business presentation, estranged daughter,

Min far Toni Erdmann (2016) Play Streaming Rating: 4.5 By: Members